Monday, April 6, 2009

Day Light Saving

Daylight Saving in New South Wales ended yesterday, Sunday 5 April 2009 at 3:00 am. Clocks has been put back one hour.

Dalam beringat2 dan mengingatkan org ;ain hari sabtu hari tuu...last2 saya sendiri terkena pagi semalam! hahahaa. Alarm clock bunyi macam biasa, so saya pun bangun nak semayang subuh. Tengok jam pukul kat komputer pukul 5.40am. Dalam hati cakap 'owwhhh day light saving ended early this morning'. So saya pun semayang subuh macam biasa.

Selesai semayang, habis je bagi salam, azan software tu berbunyi! Saya pandang luar..teengok macam nak cerah dah, dalam hati cakap 'apesal dah cerah baru nak azan, betul ke tak ni???'. Then saya kejut Rezan, 'sayang, i confused..kat luar dah terang, kenapa baru nak azan?? jam kat komputer automatically tukar dah kan??'

Rupa-rupanyerrrrrrr...azan software tu lum tukar lagik! ishhhhhhhhhhh..dia azan ikut waktu semayang time summer hahaha patut lerrrr.

Anyway, daylight saving will start again in New South Wales on Sunday 4 October 2009 at 2:00 am, when clocks will be put forward one hour..sekian..

No comments: